امواج الکترومغناطیس

ارائه محصولات و راه کارهای ایمنی در برابر آلودگی امواج الکترومغناطیس منتشر شده از وسایل الکترونیکی رایج امروزی مانند تلفن همراه، وای فای، ماکروویو و...

امواج الکترومغناطیس

ارائه محصولات و راه کارهای ایمنی در برابر آلودگی امواج الکترومغناطیس منتشر شده از وسایل الکترونیکی رایج امروزی مانند تلفن همراه، وای فای، ماکروویو و...

رنگ ضد امواج الکترومغناطیس!

یکی از بهترین محصولات ضد امواج الکترومغناطیس، رنگ است. رنگ ضد امواج الکترومغناطیس بر پایه گرافیت کربن ساخته شده است، بنابراین رنگ آن سیاه می باشد. با استفاده از این رنگ ها می توان آلودگی امواج را به میزان قابل توجه ای کاهش داد.

آلودگی امواج چیست؟

منابعی که این روزها به وفور در اطراف ما یافت می شوند مانند تلفن همراه، وای فای، ماکروویو، تلفن بیسیم، هندزفری های سیمی، وسایل الکترونیکی هوشمند و... از خود امواجی را ساطع می کنند که دارای فرکانس رادیویی و ماکروویو هستند. حال به این امر توجه کنید که تنها شما نیستید که از این وسایل استفاده می کنید! خانواده ی شما، دوستان، همسایگان و... تقریبا در سراسر جهان.

اثری که امواج الکترومغناطیس منتشر شده از این وسایل به مرور زمان بر بدن از خود بر جای می گذراند را "آلودگی امواج" می گویند.

خواص کلی رنگ ضد امواج الکترومغناطیس my shield

  •         کاهش آلودگی امواج الکترومغناطیس تا مرز 99.96 درصد
  •          قابلیت اجرا شدن بر دیوارها، سقف و زمین
  •       بدون ایجاد اختلال در آنتن دهی موبایل
  •          قابل اجرا شدن به شیوه ای آسان
  •         بدون نیاز به حلال
  •      طول عمر بالا
  •         بدون بو

 

مضرات تشعشعات ماکروویو

در طیف الکترومغناطیس، امواج رادیویی با فرکانس بالا را امواج ماکرویو می نامند. اولین بار، امواج رادیویی برای ارتباطات هوایی، دریایی، ارتباطات و تلفن همراه استفاده شد. امواج ماکروویو برای مصارف خانگی، پزشکی، صنایع غذایی، پردازش مواد و... استفاده می شود.مواد حاوی آب مانند غذاها، مایعات، بافت ها و... به راحتی انرژی ماکروویو را جذب، و سپس آن را به گرما تبدیل می کنند.

"متاسفانه انرژی ماکروویو توسط بدن قابل جذب است و در بافت هایی که در معرض آن هستند گرما تولید می کند."

برخی از بافت های بدن که از لحاظ ذخیره خون حساسیت بیشتری دارند مانند چشم ها و بیضه ها، بیشتر در معرض آسیب هستند.

بیماری هایی همچون آب مروارید، پیر چشمی، ضعف بینایی، خستگی چشم، درد های چشمی و... از نمونه های بارز اثر آلودگی امواج الکترومغناطیس بر چشم ها هستند.

آسیب بر کیفیت، شکل و سرعت حرکت اسپرم ها و در نهایت مشکل در باروری مردان، در اثر انتشار امواج الکترومغناطیس است. لطفا هیچ گاه موبایل را در جیبتان قرار ندهید.

صدمات حرارتی ناشی از امواج ماکروویو در مدت زمان طولانی و تابش های شدید ایجاد می شوند که این مساله نیز با توجه به سن، جنسیت و حتی حساسیت بدن افراد مختلف، متفاوت است.

مضرات تشعشعات ماکروویو را بررسی نمودیم. اگر برای مبارزه و حفظ ایمنی خود خانواده تان دنبال راه حل ساده ای می گردید به وب سایت www.nanosina.com مراجعه فرمایید.